Festiwal Muzyki Świata 2013

Regułą jest, że ilekroć dzieje się w Dubaju coś muzycznie ciekawego, ja wyjeżdżam.

Dwa lata temu, w dniu mojego wylotu do Polski, Ihab wygrał bilety VIP na koncert. Pamiętam tyle, że był strasznie podekscytowany, bo występować miało jakieś jego muzyczne bożyszcze.

Rok temu, w dniu mojego wylotu do Polski, Ihab wygrał bilety VIP na koncert. Pamiętam więcej – Sade.

Wczoraj kupiliśmy bilety do Londynu na następny tydzień. Dziś dostaliśmy info o koncercie Natalie Cole i Franka Gamble, który ma się odbyć dzień przed naszym powrotem. A w dzień naszego wylotu – występ Andrea Bocelli.

Tydzień temu przegapiliśmy Stinga.

Ach, no i ominie nas Guns’n’Roses.

Drodzy Państwo, gdybyście chcieli się kiedykolwiek muzycznie rozerwać, proszę kupić mi bilet na samolot. Na pewno szybko znajdzie się coś ciekawego do posłuchania.

PS. Anegdota z kategorii „Wschód spotyka Zachód”. Na około miesiąc przed festiwalem ukazał się o nim krótki artykuł w lokalnej gazecie. Rozbawiło mnie ostatnie zdanie, które brzmiało „du [koncern telekomunikacji i sponsor główny wydarzenia] nie był w stanie potwierdzić, gdzie będzie występował który z artystów, ani kiedy; ani podać informacji o biletach”. Czasem zastanawiam się, jak to możliwe, że coś w tym miejscu świata w ogóle funkcjonuje.

 

4 thoughts on “Festiwal Muzyki Świata 2013

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

