Drapanie po nosie

Na drapanie po nosie nie bardzo mam ostatnio czas.

Przyznaję, jednym z powodów tego stanu rzeczy może być kiepska organizacja pracy, ale na litość Boską, jaka ma ona być przy 50C za oknem?

W mieszkaniu niby chłodniej, dzięki klimatyzacji. Ale ile można siedzieć z włączonym chłodzonym, suchym powietrzem? Dzień? Dwa? Dwa tygodnie? Oczy wyschły mi na wiór, co godzinę albo je płuczę wodą albo zapuszczam krople „dla informatyków”, a i tak pieczenie i swędzenie dopada po 15 minutach od interwencji.

Mogę klimę wyłączyć, ale wtedy w niecałe 20 minut temperatura skacze do 28C.

W takich warunkach przyszło mi przygotować się do wyjazdu do Kairu, na co składa się więcej niż pakowanie kostiumu kąpielowego i klapek. Wysyłamy przecież wyposażenie mieszkania.

Skoro już o mieszkaniach mowa – drogą mailową i telefoniczną projektuję kuchnię, załatwiam przeniesienie gniazdek, odbiór mieszkania (tu pomoże mi moja siostra osobista i dzięki jej za to!) i dostawę sprzętów AGD. Innymi słowy – przygotowuję się do wykończenia właśnie wybudowanego mieszkania w Warszawie.

Skoro o Warszawie mowa – między mailami, programami deweloperskimi i formularzami załadunku, przygotowuję ankiety do biznesplanu. Będziemy w Polsce, w przerwach między przybijaniem półek, a wieszaniem karniszy, prowadzić badania rynku pod kątem potencjalnego przedsięwzięcia za lat kilka.

I szukam domu dla kota mieszkającego w moim garażu.

Pomagam w tłumaczeniu.

Odpisuję na prywatne wiadomości.

A przede wszystkim – staram się nie zwariować i nie popaść w stan przerażenia – jak ja to wszystko załatwię?!

I ciągle mam wrażenie, że o czymś zapomniałam…

źródło: 3g4g.blogspot.com
6 thoughts on “Drapanie po nosie

  1. Znajdź czas na podrapanie się po nosie a okaże się że zdążysz ze wszystkim. Ja przy wszystkich moich obecnych obowiązkach / nie myślałam , że sobie można z nimi poradzić / uczę się angielskiego, biegam na treningi i wyrabiam się. A jak się dowartościowałam! M.

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

