Okulary za $400000

Dziś w Dubai Mall, w części zwanej Galerią Paryską, można było obejrzeć i kupić najdroższe na świecie okulary przeciwsłoneczne.

Za jedynie 1 500 000dhs.

Wyprodukowane przez De Rigo Vision dla Szwajcarskiej marki Chopard, mają w sobie 60 gram 24-karatowego złota i 51 diamentów ważących w sumie 4 karaty.

Kurcze, dochodzi godzina 20, a ja dopiero się o tym dowiedziałam. Gdyby nie to… ;)

źródło: instantblogsimages.com
źródło: instantblogsimages.com
źródło: instantblogsimages.com
15 thoughts on “Okulary za $400000

  1. O witam! Wpadłam na Twój blog przypadkiem a miło tak poczytać o znajomym miejscu. Mieszkałam w Dubaju przez 6 lat teraz tylko przyjeżdżam na miesiąc w roku…mam wielki sentyment do tego miasta :) Pozdrawiam

      1. Mieszkałam tam od 1998 do 2004 zostałam „wywieziona” przez rodziców więc chodziłam do szkoły – do pl wróciłam na studia i tak już zostałam ale mój ojczym nadal tam mieszka więc go odwiedzam – pracuje w stoczni

      2. hehe ja też bym jeszcze chciała do szkoły chodzić, fajne czasy to były :) A Ciebie co sprowadziło do Dubaju?

  2. A ja mam okulary za 1000 fcfc czyli za 1,5 euro! Sa super, swietne i co najwazniejsze wygladam w nich bosko /smiech/! I mam jeszcze nastepne… bo gubie i nigdy nie kupilabym takich drogich….chyba zeby ktos dal mi w prezencie, jak ostatnio samochod za …. 35.000.000 milionow fcfc; Ale takie okulary, za takie pieniadze… spieniezylabym i kupila nastepne auto, bez ktorego w Kamerunie nigdzie sie nie ruszysz… no prawie…
    Serdecznosci
    Judith

    1. Po spieniężeniu tych okularów, można by kupić nie tylko samochód, ale i przyzwoitych rozmiarów domek w górach. Co ja bym uczyniła :D

      Zastanawiałam, się, kto kupuje takie okulary i wymyśliłam – ktoś, kto ma dobrą pamięć, bo ja też bym je najpewniej zgubiła ;)

  3. To ja dodam tutaj komentarz do notki, ktorej nie można skomentować :) Bo czytając, że: „Do czerwoności doprowadza ją “oj biedactwo”, “uuuuuj”, “u la la” i inne westchnienia empatii”, od razu pomyślałam, że mam podobnie. I podobnie nie lubuję się we wszelkich komentarzach typu: „pięknie!”, „ślicznie!”, „<3" itd. w portalach społecznościowych i na blogach modowych czy kosmetycznych.

      1. Przyznam, że sama go używam, ale… już jakiś czas temu zaczęło mnie mocno drażnić, bo to najprostsze, a jednocześnie, mam wrażenie, najbardziej idiotyczne zastąpienie wielu słów, które powoli zaczynają się „wycierać” i trzeba chwili zastanowienia, które byłoby w danej sytuacji odpowiedniejsze niż „fajny”

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

