„Wygrana” na loterii fantowej

Z okazji wydłubania ze mnie 5 nitek, tj. zdjęcia szwów, a także z okazji posiadania dwóch wolnych godzin między wizytą u chirurga, a spotkaniem z rehabilitantką, postanowiliśmy, że obiad zjemy w restauracji.

Szpital położony jest w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego Wafi i hotelu Raffles. Wybór padł na restaurację Asha’s serwującą dania współczesnej kuchni indyjskiej.

Wafi; źródło: fotocommunity.com

Razem z rachunkiem, kelner przyniósł nam dobrą nowinę – kwalifikujemy się do wzięcia udziału w loterii fantowej, kole fortuny, czy jak to zwą inaczej. Do tego, uwaga, to jest loteria z gatunku wygrywa każdy. Może nie wszyscy stają się posiadaczami nowych tabletów, smartphonów czy konsoli do gier, ale z pustymi rękoma nikt nie odchodzi.

Skoro więc tak, pofatygujemy się zakręcić kołem szczęścia i my.

Nastała jednak godzina mojego spotkania z rehabilitantką, Małż podrzucił mnie na tortury, a sam wrócił do Wafi…

Zabieg się skończył, dokuśtykałam do miejsca, z którego miał mnie odebrać, wkuśtykałam do samochodu, spojrzałam na Kochanie pytająco i… jego specyficznie inteligentny uśmiech wystarczył, żebym wiedziała, że wygrał coś… niespodziewanego.

Bo nie spodziewałam się,  że na 50 przedmiotów do wylosowania, wyciągnie ten jeden jedyny, z którego żadne z nas nie może skorzystać…

Kosz pełen ciastek.

Kosz pełen ciastek dla mnie, nie potrafiącej przetrawić pszenicy, żyta i jęczmienia.

Kosz pełen ciastek dla niego, który dzielnie przestrzega diety i z 95kg zszedł na 83, a celuje w 75…

Kelner zapewniał, że nie można przegrać. Obsługa loterii tłumaczyła, że nie można wymieniać nagród.

Ciastka wyniosę do sąsiada, a koszyk… koszyk zostawię sobie na otarcie łez. Łzy bowiem leciały strumieniami. Ze śmiechu :D

zakazany „owoc”
koszyczek na pewno się przyda.. ;)

5 thoughts on “„Wygrana” na loterii fantowej

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

