Moi nowi idole. Tuturutu Tuturutu Tuturutu Tralala.

Przed przeczytaniem pozostałej części posta, proszę obejrzeć filmik (koniecznie z dźwiękiem):

Filmik trafił do mnie z fejsbuka. Jakże by inaczej. Kiedy kilka dni temu zobaczyłam to po raz pierwszy, wpadłam w dziki rechot. Od tamtej pory wracałam do rzeczonego filmiku, by poprawić sobie nastrój, by zastanawiać się kim są jego bohaterowie i, przede wszystkim, co ich skłoniło, by w ten sposób zrobić z siebie bohaterów Internetu.

Zrozumiałam dziś rano. Jeden z nich musi być żonaty, a jego teściowa właśnie wróciła do domu. Drugi, to jego najlepszy kumpel.

A teraz wybaczcie, więcej dziś nie napiszę. Teściowa rano wyjechała, a ja idę robić tuturutu tuturutu tuturutu trlalala :)

5 thoughts on “Moi nowi idole. Tuturutu Tuturutu Tuturutu Tralala.

  1. A już myślałam, że to koledzy z pracy po godzinach.
    Wprawdzie ostatnio jeden tylko odkurzał, ale to było w biurze – w domu można sobie pozwolić na więcej ;)

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

