Więcej świecidełek

Dostałam maila od Anji. Anja w Dubaju mieszkała, a teraz o mieszkaniu w Dubaju (moim) czyta i bardzo mi z tego powodu miło. Raz, bo świadczy to o tym, że wysiłek moich palców trafia do grona szerszego niż najbliżsi krewni. Dwa, bo motywuje do dalszego pytania. No i trzy, bo tak milutko łaskocze moją potrzebę uzewnętrzniania się w sieci. Gili gili gili.

Anja w tym mailu przysłała zdjęcia:

Targi Miliarderów - takie cuda tylko w Emiratach, tu: w Abu Dhabi, Emirates Palace (obłędne modelki)
no i to, co tygrysy lubią najbardziej ;-) - szmaragdowe kolie...
kolie brylantowe
kolie rubinowe
i znów brylantowe...
ubożuchny dubajski souq ;-)))
szafiry...

Anji dziękuję! :)


8 myśli w temacie “Więcej świecidełek

  1. fakt – obłędne modelki i obłędne świecidełka – można niezaprzeczalnie dostać obłędu (głównie od cen ;-) osobiście wybrałabym szafiry, ale i szmaragdem nie pogardzę ;-). lubię kolorowe kamienie.

  2. Szkoda, że nie wiem, jak zamieścić emotikona ;-) Raz jeszcze dziękuję za takie wyróżnienie na Twoim blogu… To super fajne uczucie zobaczyć swoje zdjęcia :-)
    Wszystkie marzymy o bajce z księciem i księżniczką… w brylantach. ;-) W Emiratach to się zdarza :-)

    Pozdrawiam wszystkie kobitki!

  3. Lady Carrot, prawda? och, kobieca próżności… :)

    Rebeka, tylko gdzie ja bym to założyła? taka elegancja do moich ulubionych rozciągniętych dresów?…

    Amisha, zielone… przede wszystkim zielone… choć te najczystsze, przezroczyste diamenty …

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)