Zniżka

Od 5 stycznia w Dubaju trwa  Shopping Festival, czyli po naszemu Festiwal Zakupowy. Objawia się to licznymi promocjami i wielkimi przecenami – większość sklepów oferuje co najmniej 50% zniżki na swoje towary (bardzo często cały asortyment), a sporo z nich idzie dalej i obniża numerki na metkach do nawet -80%. W większej skali efekt jest taki, że centra handlowe pękają w szwach, a w skali mniejszej – na rozpakowanie czekają dwie nowe torebki, tyleż samo bluzek i kilka spinek. I tyle w temacie jednego z moich noworocznych postanowień: kupować wyłącznie rzeczy potrzebne.

Jak się dziś okazało, nie tylko centra handlowe obchodzą ten szał konsumpcji. Dostaliśmy dziś z Małżem esemesa. Od policji. Mają dla nas promocję. Jeśli opłacimy wszystkie nasze mandaty do 11 stycznia – dostaniemy 40% zniżkę na ich łączną wartość.

Czyż to nie wspaniałe miejsce?

3 thoughts on “Zniżka

  1. Cudowne nawet a nie tylko wspaniałe! SMS od policji tak mnie rozwalił, że w pracy temat sprzedałam ;-) Tego Ci własnie najbardziej zazdroszczę… szaleństwa zakupów w Dubaju, a zwłaszcza podczas Shopping… Och, rozmarzyłam się :(

    Pozdrawiam!

    1. hehe, no ja padłam jak ten SMS przyszedł.. w sumie, to padam za każdym razem, kiedy wbrew własnym przekonaniom, okazuje się, że jednak nie wszystko w Dubaju widziałam ;)

Zostaw komentarz, będzie mi miło! :)

